Årsrapport 2017

30.12.2016 11:56 Skrevet av

Årsrapport 2017

Årsrapportering til Norsk sangerforum 2017

Årsrapporten er like viktig for dere som for oss. Opplysningene dere gir har stor betydning for tilskuddene som utbetales, og det er også viktig at koret står oppført med korrekt kontaktinformasjon slik at viktig informasjon når fram til rette vedkommende. Dersom dere ikke har endringer i kontaktpersoner, trenger du ikke fylle inn annet enn din epostadresse, navnet på koret/vokalgruppa, medlemstallet deres per 1. januar og hvorvidt dere ønsker forsikring eller ei.

Har du spørsmål om årsrapporteringa, kan du sende en epost til sangerforum@musikk.no eller ringe oss.

Frist for innsending 1. februar 2017.

Hvis du vil ha utskrift av skjemaet må du skrive ut før du trykker på "Send inn"-knappen.
Når du trykker på "Send inn" får du sendt en kopi av opplysningene sendt til din e-postadresse.

NB: Felt merket * må fylles ut

Hvis dere har et eget nettsted, vil vi gjerne ha adressen til det. Dersom dere ikke har eget nettsted, men har ei side på Facebook/MySpace/Google+ eller liknende, skriv inn adressen til den sida i stedet.

Gi oss antallet konserter dere arrangerte selv i fjor. Dersom dere sang på konserter som andre arrangerte (dere ble invitert til å synge), skal disse ikke regnes med.

.

KONTAKTOPPLYSNINGER FOR INNEVÆRENDE ÅR